- Behaal ambitieuze groeidoelstellingen
- Vergroot marktaandeel
- Duurzaam concurrentievoordeel
Belangrijke pagina’s moeten worden getest
Als je veel geld uitgeeft om traffic te genereren, is het verstandig om ook te investeren in de verbetering van kwaliteit en conversie van dat verkeer. In feite loop je achteruit als je belangrijke pagina’s op je website niet test. En als je wél test dan snap je ook beter dan je concurrentie wat werkt en wat niet.
Intuïtie is vaak een slechte raadgever
Vaak worden wijzigingen aan websites doorgevoerd omdat iemand maar iets roept. Iets van dat hij denkt dat het beter kan. Maar of dit ook beter uitpakt wordt meestal niet gecontroleerd. En intuïtie of impulsiviteit blijkt achteraf een slechte raadgever.
Neem beslissingen op basis van feiten
Intuïtie is in marketing geen goede raadgever
Start met leren
Leren gebeurt na testen en het interpreteren van resultaten.
Vergroot concurrentiekracht
Meer weten dan de concurrentie is heel waardevol. Je verwerft dan ook meer concurrentievermogen in Google Ads.
Beperk advertentiekosten
Door hogere conversie gaan de kosten per conversie omlaag.
Laat jouw bedrijf kansen liggen?
Onze beloning is gebaseerd op jouw resultaat.