Artikelen over SEA (Search Engine Advertising)
SEA of Search Engine Advertising is adverteren in zoekmachines. In de meeste gevallen gaat het in Nederland om Google maar je kunt ook adverteren in Bing en DuckDuckGo en nog wat kleinere spelers. Het grote voordeel is dat je weet dat degene die je bereikt zelf actief op zoek zijn naar een onderwerp.
In onderstaande artikelen proberen we in begrijpelijke taal de voor- en nadelen van SEA voor mkb-ondernemers uit te leggen.
Branded search: Bieden op eigen merknaam en die van de concurrent
Bieden op je eigen merknaam wordt door mkb-ondernemers nogal eens aangeduid als weggegooid geld. Op onze eigen merknaam staan we organisch (onbetaald) al bovenaan dus waarom zouden we betalen om…
Lees meerWat is een landingspagina? Uitleg, voorbeelden & tips
Een landingspagina helpt je om bezoekers te overtuigen een bepaalde actie te ondernemen, bijvoorbeeld het afnemen van een product of dienst. Maar hoe zorg je ervoor dat leads op je…
Lees meerGoogle Ads specialist inzetten?
Google Ads leidt direct extra verkeer naar een website. En dan ook nog het verkeer dat geïnteresseerd is in het product of dienst van het bedrijf. Als je nog nooit…
Lees meerZoekwoordenonderzoek in 2024: zo doe je het
Je wilt zo goed mogelijk zichtbaar zijn in zoekmachines, dat is zeker. Maar, wat je veel minder zeker weet is op welke zoekwoorden je vindbaar wilt zijn. En, misschien nog…
Lees meerLaat jouw bedrijf kansen liggen?
Onze beloning is gebaseerd op jouw resultaat.